33439172 (044) info@ugsi.ir شنبه تا پنجشنبه 07:30–14:45
33439172 (044) info@ugsi.ir شنبه تا پنجشنبه 07:30–14:45

انتصاب جناب آقای دکتر شهیدی به سمت ریاست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

دکتر علیرضا شهیدی طی حکمی از سوی رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس این سازمان معرفی شد.
در حکم ایشان آمده است:
با توجه به تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به‌ موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رییس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از توانایی‌های موجود در انجام وظایف محول موفق و موید باشید. توفیقات جنابعالی را در انجام مسئولیت‌های محوله از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
این مراسم با حضور آقایان افشار فتح‌اللهی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی، سید شریف حسینی معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌ها و سیدرضا سید علیخانی مشاور وزیر و رئیس کل مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار شد.
شایان ذکر است، دکتر علیرضا شهیدی متولد ۱۳۴۷ شیراز، پیش از این معاونت زمین‌شناسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور را به عهده داشته و کارشناسی زمین‌شناسی از دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد چینه و فسیل از پژوهشکده علوم زمین و دکترای تکتونیک از دانشگاه پیر و ماری کوری فرانسه را در سوابق تحصیلی خود دارد.
مدیرکل و پرسنل اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی استان آذربایجان غربی این انتصاب شایسته را تبریک و تهنیت عرض مینمایند.

نظر دهید