33439172 (044) info@ugsi.ir شنبه تا پنجشنبه 07:30–14:45
33439172 (044) info@ugsi.ir شنبه تا پنجشنبه 07:30–14:45

برگزاری چهاردهمین جلسه شورای معاونان و مدیران و چهارمین نشست شورای هم اندیشی مراکز استانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

چهاردهمین جلسه شورای معاونان و مدیران و چهارمین نشست شورای هم اندیشی روسای مراکز سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، صبح امروز سه شنبه ۱۸دی ماه ۱۳۹۷ در محل این سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در ابتدای این نشست دکتر علیرضا شهیدی، سرپرست این سازمان به اعلام سیاست های سازمان پرداخت.
از جمله اولویت های اعلام شده انجام پروژه های صحرایی از طریق کمپ های متمرکز، اتمام پروژه های نیمه تمام و انجام بخشی از فعالیت های سازمان از طریق فعالیت های پیمانکاری است.
دکتر شهیدی از افتتاح پروژه های سازمان در ایام مبارک دهه فجر خبر داد و افزود: پروژه پارک موزه مشهد، اطلس های استانی، سامانه webgis، اعلام نتایج ژئوفیزیک هوایی سقز و پروژه ژئوفیزیک هوایی اراک در این ایام افتتاح و یا رونمایی خواهند شد.
در ادامه این نشست، به منظور همفکری جهت پیشبرد بهتر اهداف سازمان، مدیران مراکز به اعلام عملکرد مراکز تحت تابعیتشان و بیان مشکلات پیش روی مراکز پرداختند.
مشکلات ذکر شده در خصوص پروژه های تحت مدیریتشان، تهیه نقشه ها، اعتبارات و ماموریت ها بود.
بر اساس این گزارش مدیران مراکز اهواز، مشهد، کرج،شیراز، کرمان، یزد،اصفهان، سمنان، ساری، گیلان،لرستان، اردبیل، تبریز به همراه معاونین و جمعی از مدیران سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در این نشست حضور یافتند.

نظر دهید