33439172 (044) info@ugsi.ir شنبه تا پنجشنبه 07:30–14:45
33439172 (044) info@ugsi.ir شنبه تا پنجشنبه 07:30–14:45

بازدید معاونت وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از مرکز ارومیه

در بازدید رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از مرکز زمین شناسی ارومیه مطرح شد:آمادگی سازمان زمین‌شناسی برای همکاری با بخش خصوصی استان آذربایجان غربی

صبح امروز دکتر راضیه لک، معاون زیر صنعت معدن، تجارت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور به همراه دکتر عباس گل محمدی معاونت اکتشاف این سازمان،  از مرکز این سازمان در منطقه شمالغرب کشور(ارومیه) بازدید کردند.

به‌گزارش روابط عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در این بازدید که با حضور کارشناسان این سازمان انجام شد؛ فعالیت‌های این مرکز در حوزه زمین‌شناسی، اکتشاف، زیست‌محیطی و مخاطرات موردبررسی قرار گرفت.

دکتر راضیه لک پس از بازدید از افعالیت‌های انجام شده، این مرکز را متشکل از نخبگان علمی و تخصصی دانست که با وجود تعداد کم، کارهای مثمرثمری را انجام داده است.

 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، بااشاره به تحریم‌های خصمانه که گریبانگیر دولت جمهوری اسلامی شده، تاکید کرد: امسال به معنای واقعی سال جهاد اقتصادی خواهد بود و ما امیدواریم این مهم با همکاری تمامی کارشناسان و نخبگان این سازمان در شهرهای مختلف به منصه ظهور برسد.

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، آمادگی خود را برای همکاری با بخش خصوصی استان آذربایجان غربی اعلام  و تاکید کرد: ما در سازمان زمین شناسی بنا به افزایش نیرو را نداشته و سعی می‌کنیم از نیروهای بخش خصوصی در مرکز استفاده کرده تا بدین صورت هم از توان این بخش استفاده کرده و هم تجربیات کارشناسان خود را به جوانان منتقل کنیم.

گفتنی است مرکز زمین‌شناسی ارومیه، از سال ۱۳۹۲ و  همزمان با همایش نجات دریاچه ارومیه شروع به کار کرد و در این مدت اندک توانست به جایگاه قابل قبولی در استان برسد.

نظر دهید